Toisen puoliskoni pipo katosi, luultavasti jonkun siivouspuuskani seurauksena. Huomattiin se kun pahimmat pakkaset alkoi. Pakkasten ohimenemisen kunniaksi valmistui uusi pipo.
Tuohon upposi melkein kaikki Tiinan jämät. Tuhosin juuri kilon Tiinaa tekemällä neuletakin. En kuitenkaan löytänyt varastoistani siihen sopivia nappeja ja sen myötä jäi kuva ottamatta. Nyt takki on ollut napittomana käytössä jo muutaman viikon eli kuvaa tuskin ikinä tulee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti